Apa kata peserta program RESPQ Mac 2009



" Salam...abang ely, saya nak ucap thanks a lot...coz balik dari kem tu saya dah jadi diri saya sebenar..jiwa saya tenang bila saya melabuhkan tudung alhamdulillah."
( SMS dihantar ke h/p abang ely ketika trainer berehat di kuala kangsar Perak 15/03/2009)

" salam..abang mus, thank u alot..coz abg bagi saya satu spirit untuk bercakap di hadapan. ianya akan terus berkekalan n perubahan dari segi pemakaian saya...alhamdulillah."
>( SMS dihantar ke h/p abang mus ketika trainer berehat di kuala kangsar Perak 15/03/2009)

" Assalamualaikum...saya ingin mengucapkan terima kasih kerana menjayakan program tingkat keyakinan diri selama 3 hari ini. ok all the best. from amalina, Uitm Kedah."
>( SMS dihantar ke h/p abang mus ketika trainer berehat di kuala kangsar Perak 15/03/2009)