Gambar Program Bro. Mus


Program Minda Cemerlang " Master Your Mind, Design Your Destiny With NLP "
Hari : Sabtu, 26/07/2008
Masa : 09:00pg hingga 05:00ptg
Tempat : Dewan Auditorium, Uitm Kampus Bandaraya Melaka
Anjuran : Kelab Rakan Intelek dengan kerjasama Unit Runding Cara & Kerjaya

Apa kata peserta ?

1) Sebelum NLP ;
- Kurang keyakinan diri
- Tidak berminat terhadap subjek yang diambil
- Pada mulanya, sebelum bermula acara ini membosankan

Selepas NLP ;
- Keyakinan diri meningkat
- Akan atasi kelemahan diri dalam subjek
- Sangkaan meleset, acara ini sangat menyeronokkan
- Pendekatan penceramah sangat menarik, lain dari yang lain
( Peserta Prog. Minda Cemerlang Uitm Bandar Melaka 2008)

2)" Saya mengaku ,semenjak masuk uitm pada sem 1, saya amat gembira kerana di sekolah menengah , saya seorang pemalas tapi saya bersabar dan terus belajar untuk dapat masuk U kerana sebelum ini ayah saya pernah menyumpah mengatakan saya tak layak berjaya dan tidak layak masuk U. dan sekarang saa telah berjaya...tapi,malangnya saya mengecewakan family kali kedua dengan mendapat CGPA yang rendah. Tapi selepas belajar NLP yang diajar oleh encik, alhamdulillah, confident saya mula meningkat dan saya akan cuba untuk meningkatkan CGPA saya dan akan membahagiakan ibu dan ayah saya. terima kasih encik dan assalamualaikum.
(Peserta Minda Cemerlang Uitm Bandar Melaka 2008)

3) "This program is very good and i hope this program can be proceed for all institution. GOOD & EXCELLENT. Fasilitator is so good and give more new knowledge to me. I feel so lucky to be here with their (En Mus & Fahnan) programs. Thanks a lot to both of you...peace....:).( Pelajar uitm bandar melaka 2008)