Training "Neuro Linguistic Programming (NLP)" Pelajar 2009/10



NLP ; BERIMPAK MAKSIMA ???



Training NLP Mahasiswa & Pelajar 2009/10


Yuran penyertaan : RM 60 sahaja + minum pagi & makan tengahari + bahan kursus


Penyertaan : - Terbuka kepada 30 orang mahasiswa / pelajar sahaja.


- Mahasiswa yang terlibat sebagai fasilitator muda digalakkan untuk menyertai.


Daftarkan diri anda sekarang !
Anda Berhak Menjadi Mahasiswa / Pelajar Hebat !


Hubungi : Bro. Mustaqiim, Principal Consultan (019-2044034)


Objektif kursus :-


1- Mendedahkan kepada mahasiswa kekuatan serta kelemahan diri untuk digunakan di dalam pembelajaran di IPT.


2- Menyedarkan kepada mahasiswa berkaitan kehebatan minda bawah sedar yang dianugerahkan oleh Maha Pencipta untuk kecemerlangan diri dalam bidang akademik


3- Diakhir kursus, mahasiswa akan dapat mengaplikasikan teknik-teknik yang dipelajari dalam NLP bagi mengurus kehidupan harian sebagai seorang mahasiswa yang cemerlang di dalam kampus.


Apa yang mahasiswa akan belajar ?


1- Teknik Mengenali Kecenderungan Diri Berasaskan Sistem Representasi (Visual, Auditori & Kinestetik (VAK).


2- Teknik Rapport & Paccing Dalam Berkomunikasi.


3- Teknik Swish Pattern - Melangkahi sebarang kekangan diri masa lalu untuk membina diri anda yang baru.


4- Teknik Milton Model - Merasai ketenangan diri dan meningkatkan keyakinan serta kebolehan diri.


5- Teknik "Time Line"- Guna Terowong Masa Untuk Bina Strategi Diri


6- Teknik "Circle Of Excellent"- Bagi menjana sumber diri


Apa kata peserta :-



" Alhamdulillah. Terima kasih kepada Bro. Mus yang kenalkan kursus ini pada saya. Keputusan ujian bulanan Sains saya selalu tidak memuaskan (20 markah je). Setelah mengikuti latihan NLP ini, syukur pada Allah, keputusan bagi subjek Sains dan beberapa subjek lain meningkat dengan mendadak. Puratanya 70 markah keatas. TQ. NLP IS POWERFUL!


( Raihanah, peserta Siri Bijak Belajar Zakat Yayasan BALKIS Selangor)


Sebelum kursus : " Saya tidak tahu bagaimana cara untuk menjadi pemimpin. Ini kerana saya kurang minat jadi pemimpin. Saya juga tidak tahu apa makna setiap pergerakan mata saya dan orang yang sedang berkomunikasi dan saya agak trauma dengan tempat tinggi."
Selepas kursus :"Saya lebih berkeyakinan untuk jadi pemimpin selepas program ini. Saya juga telah mendapat ilmu berkaitan dengan setiap makna pergerakan mata dan alhamdulillah, saya dapat mengatasi masalah trauma saya selepas saya melakukan teknik pertukaran imej minda." NLP Very Powerful
( Afiqah, peserta kursus SLMS 2008 )

"Excellent ! The first word yang saya imagine after baca soalan diatas. Tidak pernah saya rasa keseronokan ini selepas daripada minggu taaruf hari tu. Pelbagai information yang tidak pernah saya jangkakan akan diperolehi 2 hari sepanjang mengikuti program ini. Thanks a lot... syukran. U'RE THE BEST & EXCELLENT MOTIVATER..I HOPE THAT MYBE COMING SOON...AMIN !"
( Hayathul Addin, peserta kursus SLMS 2008 )