Program Tingkat Keyakinan Diri G4 FTSI



Assalamualaikum wbt.

Salam kecemerlangan pada semua peserta-peserta dan pengunjung lama blog saya. Hari ni baru sempat nak posting cerita baru.

Alhamdulillah, semalam (01/2/2009)saya baru sahaja melaksanakan program Tingkat Keyakinan Diri (RESPQ) kepada Group ke 4 pelajar-pelajar FTSI, KUIS. Rata-ratanya dapat mengikuti program dengan baik. Walaupun satu hari, sangat singkat nak buat training untuk mereka, saya rasakan ianya sebagai pembuka jalan pertama untuk melihat diri dan juga matlamat mereka sendiri. Syabas dan tahniah kepada mereka yang mengikuti program saya. Tanpa sokongan kalian, saya tidak mampu bersama anda hingga keakhirnya. Bersamalah membina kecemerlangan diri dengan AMC Enterprise.

Doakan agar pada 06 hingga 07/2/2009 ini, saya dan pasukan training AMC menyerlah jauh dari yang biasa di Yan, Kedah bersama pelajar-pelajar Uitm Kedah. Sesiapa yang berminat untuk ikuti training kami, hubungi saya ye.

Salam cemerlang dari saya Bro. Mus, principal consultant AMC
019-2044036